فرماندار دشتی با بیان اینکه مصرف آب و برق ادارات شهرستان رصد می‌شود، گفت: با توجه به وضعیت آب وبرق انتظار داریم مساجد و حسینیه‌های شهرستان در زمینه صرفه جویی پیشگام باشند.

مساجد و حسینیه‌های دشتی در صرفه جویی برق و آب پیشگام باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری صبح چهارشنبه در بازدید از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی از تلاش‌های این مجموعه تقدیر کرد و اظهار داشت: علی رغم کمبود امکانات و مشکلات فعالیت‌های فرهنگی خوبی از این اداره در سطح شهرستان شاهد هستیم.

وی با اشاره به کمبود آب و برق در سطح کشور، افزود: روحانیون و مبلغین شهرستان باید در این زمینه با اطلاع رسانی مطلوب مردم را به مصرف صحیح آب وبرق تشویق کنند.

نادری با تاکید بر اینکه همه مردم باید در این عرصه مشارکت داشته باشند، یادآور شد: با توجه به وضعیت آب وبرق کشور انتظار داریم مساجد و حسینیه‌های شهرستان در زمینه صرفه جویی پیشگام باشند.

وی گفت: مصرف آب و برق ادارات شهرستان رصد می‌شود و با مدیران دستگاه‌های اجرایی که مصرف اداره خود را به نسبت گذشته کاهش ندهند برخورد می‌شود.

نادری تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در زمینه مصرف آب به عنوان یک الگو به شمار می‌رود که از این حرکت ارزشمند تقدیر و تشکر می‌شود.

فرماندار دشتی همچنین بر ضرورت تسریع در روند احداث ساختمان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/م

مساجد شهرستان دشتی در زمینه صرفه‌جویی پیشگام باشند

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.