فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 40 فقره سرقت منزل، خودرو و لوازم داخل خودرو در استان کشف شد.

40 فقره انواع سرقت در همدان کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح،فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهر همدان، شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در اين راستا پس از جمع آوری پرونده ها اقدامات اوليه انجام ،گشت های هدفمند به صورت محسوس و نامحسوس فعال و یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار كه در ارتکاب این سرقت ها فعاليت داشت شناسايی و در يك عمليات غافلگیرانه حين سرقت دستگير شد.

کامرانی صالح با اشاره به اینکه متهم به پليس آگاهی منتقل و در بازرسی از خودروی وی اموال يكی از شاکیان پرونده كشف شد گفت: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به 10 فقره سرقت منزل،23 فقره سرقت محتويات داخل خودرو و سرقت 7 دستگاه انواع خودرو و در مجموع به 40 فقره انواع سرقت با همدستی دوستش اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: در ادامه رسيدگی به پرونده، متهم دوم نيز با انجام اقدامات پليسی شناسايی، دستگير و در تحقيقات صورت گرفته به مشارکت در سرقت ها اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با راهنمايی متهمان کليه محل های سرقت تاييد، مال باختگان شناسايی و 4 نفر از خريداران اموال مسروقه نیز دستگير و مقدار زيادی از اموال مسروقه از آنان کشف و به مال باختگان تحویل شد.

وی در پایان گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ش

کشف سرقت در همدان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.