صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) پس از حذف ژاپن از جام جهانی پستی در صفحه‌اش منتشر کرد.

ای اف سیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جام جهانی 2018 حدود3 هفته پیش با حضور 32 تیم در کشور روسیه آغاز شد. کشورهای ایران، ژاپن ،کره جنوبی،استرالیا و عربستان  نمایندگان قاره آسیا در این دوره از رقابت ها بودند که همگی به جز ژاپن در دور مقدماتی حذف شدند.

البته حضور مقتدرانه کشورمان و نتایج مورد قبولی که به دست آورد تحسین همگان را در پی داشت. تیم ژاپن نیز که هم امتیاز با سنگال بود به خاطر کارت زرد کمتر به عنوان تیم دوم گروهش به دور یک هشتم صعود کرد و در این مرحله در مقابل تیم بلژیک نتیجه را 3 بر2 واگذار کرد و ازدور رقابت ها کنار رفت تا به این ترتیب پرونده تیم های آسیایی حاضر در این دوره از رقابت های جام جهانی بسته شود.

صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) پس از حذف ژاپن و بسته شدن پرونده تیم های آسیایی در روسیه ، پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن خطاب به این 5 کشور نوشت: "شما را در جام ملت های آسیا2019 می‌بینیم"

پست اینستاگرامی صفحه AFC پس از حذف تنها نماینده باقیمانده آسیا از جام جهانی +تصویر

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۱:۲۳ ۱۳ تير ۱۳۹۷
واقعا خسته نباشین....
به نظر من تیم های آسیایی در این دوره جام جهانی عالی بودن... به خصوص تیم ایران و ژاپن...بازیهای ایران واقعا قهرمانانه بود و بازیهای خوب ژاپن به خصوص مقابل بلژیک و کلمبیا عالی بودند.............
من موندم که کنفدراسیون آسیا چه پست طولانی نوشته چند روز فکر کرده بخاطر این پیامش...
آخرین اخبار