فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط بیش از 70 کیلوگرم تریاک در استان اردبیل خبر داد.

سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: با اقدامات جهادی پلیس در مدت 48 ساعت گذشته کارکنان مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل طی دو عملیات بیش از 70 کیلوگرم تریاک کشف کردند و در این ارتباط 4 نفر دستگیر و 2 دستگاه توقیف شد.

وی با اشاره به این که عزم و اراده در حوزه پلیس با قاچاقچیان مبارزه مواد مخدر و عرضه کنندگان مواد مخدر اولویت اساسی نیروهای نظامی و انتظامی است افزود: درخواست ما از هم‌استانی‌ها این است که هر گونه اطلاعات و اخباری در این زمینه دارند با شماره تلفن 110 یا 130 در میان بگذارند تا در اسرع وقت به مسئله ورود پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: به برکت خون پاک شهدای والامقام، حضور علمای شایسته و برجسته و مردمانی ولایتمدار هم‌اکنون اردبیل جزو استان‌های پاک کشور است و در سطح پایین آلودگی پایین قرار دارد.

سردار عبدی تصریح کرد: توصیه و تذکر ما از هم‌استانی‌ها این است که مشارکت همگانی در امر مبارزه با مواد مخدر داشته باشند چرا که مواد مخدر خانمان سوز بوده و می‌تواند زندگی هر خانواده و جوانی را به سمت نابودی بکشاند که بی شک اطلاع‌رسانی و آگاهسازی مردم در این زمینه می‌تواند نقش اساسی ایفا کند که امیدواریم این مسئله مورد توجه واقع شود.

وی اظهار کرد: از دستگاه‌های مربوطه و سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط و نیز مردم در ارتباط با موفقیت‌های پلیس در این عملیات تشکر و قدردانی می‌کنیم و امسال با مجاهدت و تلاش پلیس اقدامات مناسبی در این زمینه انجام یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: بیش از 131 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در سه ماه و ده روزه امسال داشتیم و همچنان با استفاده از ظرفیت اجتماعی و همکاری دستگاه‌های مربوطه این اقدام همچنان تداوم می‌یابد تا امنیت و آرامش در جامعه شکل مناسبی به خود بگیرد.

انتهای پیام/ح

دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.