فرمانده انتظامی استان بوشهر از کاهش وقوع و افزایش کشفیات جرایم خشن در استان بوشهر طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

افزایش کشفیات جرایم خشن در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرادر خلیل واعظی صبح سه‌شنبه در نشست با رئیس و کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت امنیت در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی به بهبود شاخص‌های امنیتی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال شاهد کاهش وقوع و افزایش کشفیات جرایم خشن در استان بوشهر هستیم و این روند همچنان ادامه دارد.

واعظی با اشاره به اینکه وقوع قتل در ۳ ماهه اول سال جاری ۴۰ درصد کاهش داشته است خاطرنشان کرد: ۹۸ درصد جرایم خشن و ۹۵ درصد جرایم کلاهبرداری که از ابتدای سال جاری تاکنون به وقوع پیوسته کشف شده است.

وی اضافه کرد: همه ما و همکاران ما مجموعه سازمان قضایی را به عنوان پشتوانه و حمایت کننده ناجا در اجرای ماموریت‌ها می‌دانیم و همین امر باعث شده است که کارکنان ناجا نسبت به مجموعه قضایی استان اعتماد خیلی خوبی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ما در چارچوب قانون باید حرکت کنیم و اگر جرمی هم واقع شود خواست ما این است که عدالت اجرا شود و مطمئن هستیم که رسیدگی‌ها واقعا دلسوزانه است.

سردار واعظی با بیان اینکه همیشه درخواست ما از کارکنان رعایت قانون و اخلاق در اجرای ماموریت‌ها بوده است عنوان داشت: فلسفه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح حفظ شان و منزلت کارکنان نیرو‌های مسلح بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ما مجموعه قضایی را از خودمان می‌دانیم خاطرنشان کرد: اینکه فرد خاطی دوباره به جامعه برگردد و خود و خانواده او کمتر آسیب ببینند از دیدگاه‌های مثبت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است.

وی گفت: سعه صدر، دانش و ظرفیت مجموعه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح موجب رشد سازمان ناجا شده است و در همین خصوص اقدامات مطلوبی در زمینه پیشگیری و آموزش صورت گرفته است.

سردار واعظی با اشاره به اینکه در سه ماهه گذشته آمار شکایات و انتقادات در سامانه ۱۹۷ کمتر شده است عنوان داشت: در این مدت تقدیر از پلیس بیشتر شده و این نشان دهنده اقدامات موثر در پیشگیری از جرایم است.

انتهای پیام/م

کاهش وقوع جرایم خشن در استان بوشهر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.