توضیحات استاندار خوزستان درباره وضعیت آب در خرمشهر و آبادان/وضعیت در شهر‌های خوزستان آرام است

استاندار خوزستان گفت: سطح شوری آب در خرمشهر و آبادان نسبت به قبل بسیار پایین آمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در تشریح جزییات روند بهسازی کیفیت و کمیت آب شهر‌های خرمشهر و آبادان گفت: ای‌سی(EC) آب خرمشهر ۲ هزار و ۵۰۰ است یعنی خیلی سطح شوری آب پایین آمده است و ای‌سی آب آبادان بین ۳ هزار و ۸۰۰ تا ۴ هزار است که نسبت به قبل کمتر شده است.

وی با بیان اینکه ظرف دو سه روز آینده و مطابق با موعد مقرر، آب غدیر ۲ حتما وصل می‌شود اضافه کرد: ای‌سی آب خرمشهر، آبادان و شادگان روی ۱۵۰۰ تا ۲۱۰۰ می‌آید.

استاندار خوزستان تاکید کرد: تنها از خط ٢غدیر برای آب رسانی به شهر‌های خرمشهر و‌آبادان استفاده می‌شود و دیگر از آب رودخانه بهمنشیر برای آب رسانی به این شهر‌ها استفاده نمی‌شود.

شرایط در شهر‌های خوزستان هم اکنون عادی است

وی درباره اوضاع امنیتی خوزستان نیز عنوان کرد: شهر‌های خوزستان بسیار آرام هستند، همه چیز به حالت عادی و طبیعی برگشته و در دوروز گذشته هیچ تجمع و نا آرامی نداشتیم.

استاندارد خوزستان با بیان اینکه شنبه شب یک تجمع و ناآرامی داشتیم که اعتراضی بود،  افزود: عده‌ای خواستند سوءاستفاده کنند که مردم همراهی نکردند و جلوی افراد سوءاستفاده گر گرفته شد و شرایط هم اکنون در کل شهر‌های خوزستان آرام و عادی است.


انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.