بخش پزشکی فدراسیون فوتبال اروگوئه نوشت: کاوانی از ناحیه درونی عضله پای چپ و مچ پا دچار مشکل است، اما با این وجود شکستگی در کار نیست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ادینسون کاوانی در جریان پیروزی دو بر یک تیمش مقابل پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه، با وجود به ثمر رساندن هر دو گل تیمش اما در همان بازی دچار آسیب دیدگی شد تا نگرانی‌ها در اردوی شاگردان اسکار تبارس، به اوج برسد. درحالی که صحبت از مصدومیت همسترینگ به میان آمده بود، شب گذشته تیم پزشکی اروگوئه بیانیه‌ای را در این رابطه منتشر کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بخش پزشکی فدراسیون فوتبال اروگوئه نوشت: کاوانی از ناحیه درونی عضله پای چپ و مچ پا دچار مشکل است، اما با این وجود شکستگی‌ در کار نیست. هر چند که این بازیکن همچنان درد دارد و نیاز به توان‌بخشی با فیزیوتراپی دارد. باید اشاره شود که همه‌چیز در روند درمان تحت کنترل تیم پزشکی خواهد بود.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

گفتنی است دیدار تیم های ملی فرانسه و اوروگوئه روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه برگزار خواهد شد، هر چند که در این بیانیه، اشاره‌ای به حضور یا عدم حضور این بازیکن در برابر فرانسه نشده است.

بیشتر بخوانید:

خلاصه و نتیجه دیدار تیم‌های اروگوئه - پرتغال

کاوانی بهترین بازیکن دیدار اروگوئه و پرتغال انتخاب شد

انتهای پیام/

ابهام درباره حضور کاوانی در بازی روز جمعه فرانسه و اوروگوئه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار