سازمان ملل متحد درباره افزایش تعداد آوارگان در جنوب غرب سوریه به ۲۷۰.۰۰۰ نفر هشدار داد.

سازمان ملل: تعداد آوارگان در جنوب غرب سوریه به ۲۷۰ هزار نفر رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «محمد هواری»، سخنگوی دفتر آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد در اردن اعلام کرد که تعداد آوارگان در جنوب غرب سوریه در دو هفته گذشته به 270 هزار نفر افزایش یافته است.

سخنگوی دفتر آژانس پناهندگان سازمان ملل در اردن اعلام کرد: آخرین آمارهای ما نشان می دهد که تعداد آوارگان جنوب غرب سوریه به 270 هزار نفر افزایش یافته است.

سازمان ملل هفته گذشته اعلام کرد حدود 160 هزار نفر در نتیجه فرار از بمباران های سوریه آواره شده اند و هم اکنون در اردوگاه هایی در روستاهای نزدیک مرز سرزمین‌های اشغالی و اردن ساکن شده اند.

سازمان ملل تاکنون بارها درباره وقوع یک فاجعه انسانی در جنوب غرب سوریه هشدار داده است. اردن هم تاکنون از آغاز بحران سوریه بیش از نیم میلیون مهاجر سوری را پذیرفته است. این درحالی است که رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که هرگز پناهجوی سوری نمی پذیرد.

وزیر امور خارجه اردن روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که یک کشتی کمک های انسانی آماده دریافت مجوز است که وارد سوریه شود.

انتهای پیام/

افزایش تعداد آوارگان جنوب غرب سوریه به 270 هزار نفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار