مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: پیش از توافق ما با پرسپولیس، مهدی ترابی بازیکن سایپا بود و اگر تراکتورسازی با او قرارداد بسته باشد کار غیرقانونی انجام داده است.

رضا درویش در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درمورد عقد قرارداد مهدی ترابی با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیش از امضاء قرارداد او با پرسپولیس بیان کرد: متاسفانه مسئولان باشگاه تراکتورسازی بار دیگر بحثی مطرح کرده اند که من باید به آن جواب بدهم. مهدی ترابی پیش از توافق ما با پرسپولیس، بازیکن سایپا بود و یک فصل دیگر با ما قرارداد داشت. اکنون هم با توجه به محرومیت پرسولیس باید نیم فصل اول لیگ هجدهم را در سایپا بازی کند.

او ادامه داد: مگر در فوتبال حرفه‌ای امکان پذیر است یک بازیکن حتی سرباز، با ۲ باشگاه قرارداد ببندد و باشگاه مبدا او هیچ اطلاعی نداشته باشد. طبق قوانین نقل و انتقالات ترابی نمی‌توانست در زمان برگزاری بازی‌ها با تراکتورسازی قرارداد ببندد و اگر قصد گذراندن خدمت مقدس سربازی هم داشت باید پس از پایان فصل این کار را انجام می‌داد. زمانیکه هم لیگ برتر به اتمام رسید تراکتورسازی به بخش خصوصی منتقل شد و دیگر نمی‌توانست بازیکن سرباز جذب کند؛ بنابراین حتی اگر چنین قراردادی به امضاء رسیده باشد از نظر کمیته نقل و انتقالات غیر قانونی است و باید کمیته تعیین وضعیت تکلیف باشگاه متخلف را مشخص کند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان خاطر نشان کرد: بهتر بود دوستان پیش از مطرح کردن چنین بحث هایی، قوانین نقل و انتقالات را مطالعه می‌کردند تا بدانند نمی‌توانند با بازیکن تحت قرارداد یک تیم دیگر به توافق برسند.

بیشتر بخوانید:

ترابی: مسیر رسیدن به پرسپولیس خیلی سخت است/ یک اتفاق، من را به فوتبال آورد

ترابی برای دو فصل و نیم با پرسپولیس قرارداد بست

انتهای پیام/

واکنش باشگاه سایپا به عقد قرارداد ترابی با تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار