مسئول اجرایى باشگاه پرسپولیس گفت: مهدى ترابى را طى مراحل قانونى و اخذ رضایت از باشگاه سایپا جذب کردیم.

خبیرى: ترابى را به صورت قانونى جذب کردیمحسین خبیرى مسئول اجرایى باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره اظهارات الیاسى سرپرست باشگاه تراکتورسازى در مورد مهدى ترابى بیان کرد: موضوع توافق ترابى با تراکتورسازى براى فصل بعد به ما ارتباطى ندارد و باشگاه سایپا باید جوابگو باشد. البته ما طى مراحل قانونى مهدى ترابى را جذب کردیم و مشکلى در این ارتباط نیست.

او ادامه داد: طبق آئین نامه نقل و انتقالات اگر باشگاه تراکتورسازى در جریان مسابقات با ترابى براى فصل بعد به توافق رسیده باشد مرتکب تخلف شده است چرا که این بازیکن با سایپا قرارداد داشته است و باید با مسئولان سایپا براى انتقال ترابى به تراکتورسازى صحبت مى کردند.

خبیرى بیان کرد: گرشاسبى در چندین جلسه توانست رضایت باشگاه سایپا را بدست آورد و طى توافق سه جانبه توانستیم مهدى ترابى را به خدمت بگیریم و امروز به صورت شفاف قرارداد ٢ سال و نیم با این بازیکن بستیم.

او تصریح کرد: با توجه به اظهارات سردار کمالى رئیس ستاد نیروهاى انسانى نیروهاى مسلح باشگاه تراکتورسازى نمى تواند مهدى ترابى را به عنوان سرباز به خدمت بگیرد چرا که این باشگاه به بخش خصوصى واگذار شده است و دیگر از لحاظ قانونى اجازه جذب بازیکن سرباز ندارد.

بیشتر بخوانید:

ترابی: مسیر رسیدن به پرسپولیس خیلی سخت است/ یک اتفاق، من را به فوتبال آورد

ترابی برای دو فصل و نیم با پرسپولیس قرارداد بست

انتهاى پیام/

واکنش باشگاه پرسپولیس درباره ادعاى تراکتورسازان در مورد ترابى

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار