سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک گفت:داوری با تیم ملی برزیل بود ود ر. طول بازی به نفع برزیلی‌ها سوت زد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوساریو سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک پس از شکست تیمش برابر تیم ملی فوتبال برزیل  درباره قضاوت بازی بیان کرد: معتقد هستم تیم داوری در این بازی به شدت از برزیل و مهاجمان این تیم که در تمام طول بازی به دنبال برخورد با مدافعان تیم ما و گرفتن خطا بودند حمایت کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

اوساریو در ادامه گفت: اگر نگاهی به درصد مالکیت توپ تیم ملی مکزیک مقابل برزیل داشته باشید مشخص می شود که بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشته ایم چرا که درصد مالکیت  ما  53 درصد و تیم برزیل 47 درصد بود. با این حال نمی توان این دیدار را یک نمونه خوب برای جام جهانی فوتبال به شمار آورد زیرا مسابقه ای در این سطح و در این مرحله باید مانند دیگر ورزش ها باشکوه و جوانمردانه باشد.

بیشتر بخوانید

نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های برزیل و مکزیک

نیمار به مسى رسید

تبریک نیمار به تیم ملی ایران به زبان فارسی برای صعود به جام جهانی روسیه + فیلم

او عنوان کرد: ما بازی را بسیار خوب آغاز کردیم اما نتوانستیم آنگونه که برزیل در محوطه ما کارایی لازم را داشت در یک سوم دفاعی حریف موثر ظاهر شویم و از شانس های خوب گلزنی که در اختیار داشتیم به خوبی استفاده نکردیم و در مقابل برزیلی ها از موقعیت های خود به خوبی استفاده کردند.

سر مربی تیم ملی مکزیک در پایان گفت: هنگامی که شما مقابل یک تیم با کیفیت قرار می گیرید، همیشه در معرض این خطر هستید که حریف بازی را به سود خود تمام کند.

گفتنی است مکزیک امروز در حالی با نتیجه 2-0 نتیجه را به  تیم ملی برزیل واگذار کرد که در جریان بازی بازیکنان سلسائو با خطاهای مکزیکی ها بار ها متوقف شدند و برخی بازیکنان و سرمربی مکزیک بر این اعتقاد هستند که داور از تیم ملی برزیل حمایت بسیاری کرده است.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات اوساریو درباره دیدار تیمش برابر برزیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار