نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت:باید وحدت و همدلی را برای خنثی شدن ترفند‌های دشمنان به نمایش بگذاریم و تمام توطئه‌های آنان را ناکام کنیم.

وحدت و همدلی تمام توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر با تقدیر از خدمات و تلاش‌های استاندار و مجموعه مدیریتی استان اظهار داشت: مردم سرمایه نظام هستند و در هر شرایطی مبنای ما رضایت‌مندی مردم است و همه مسئولان باید در راستای جلب رضایت مردم گام بردارند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مردم در ۴۰ سال گذشته در همه فراز و نشیب‌ها، نظام را همراهی کرده‌اند و امروز نیز باید با اتحاد و همدلی و انسجام ملی به سمت موفقیت حرکت کنیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر تقویت اتحاد و همدلی در جامعه بیان کرد: امروز همه جناح‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی باید با اتحاد و انسجام، دولت را همراهی تا دشمنان نتوانند سوء استفاده کنند و باید به کمک همدیگر برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی با تاکید بر خنثی شدن ترفند‌های دشمنان افزود: ما باید وحدت و همدلی را برای جهانیان به نمایش بگذاریم و همانند گذشته، تمام توطئه‌های دشمنان را ناکام کنیم.

انتهای پیام/م

وحدت و همدلی راه خنثی شدن ترفند‌های دشمنان است

برچسب ها: احکام شرعی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.