معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال ۸۵ درصد از پرونده‌های مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان به مصالحه ختم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سرهنگ ایمانعلی محمد زاده معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به مراجعه هزار و ۸۰۰ نفر به مراکز مشاوره و مددکاری استان گفت: از این تعداد ۵۰۰ نفر به دوایر مددکاری کلانتری‌ها مراجعه کرده اند که با تلاش مشاوران و مددکاران ۸۵ درصد از پرونده آنان مصالحه شده است.

سرهنگ محمدزاده اضافه کرد: بیشتر پرونده‌های مصالحه شده در دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها شامل نزاع و درگیری، مشکلات حقوقی و خانوادگی بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مشاوره فعال گفت: این طرح از دیگر اقداماتی است که به همت کارشناسان مرکز مشاوره و مددکاران اجتماعی پلیس در جامعه هدف (مدارس و مساجد) اجرا می‌شود.

به گفته️ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، در این طرح کارشناسان مجرب مراکز مشاوره و مددکاری استان در زمینه‌های مختلف مشاوره روان شناختی، خانوادگی، فردی، حقوقی و انتظامی خدمات ارائه می‌دهند.

سرهنگ محمدزاده افزود: شهروندان می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به این مراکز مراجعه و یا با شماره ۲۱۸۳۴۵۶ تماس و از خدمات رایگان مشاوره پلیس بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال ۲ هزار و ۸۶۵ نفر از جلسات طرح مشاوره فعال بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام/

اجرای طرح مشاوره فعال در نیروی انتظامی قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.