فرمانده انتظامی شهرستان زابل ازشناسایی و دستگیری فردی که اقدام به بر داشت غیر مجاز از حساب بانکی یک شهروند زابلی کرده بود خبر داد.

سرهنگ غلامرضا نجابت فرمانده انتظامی شهرستان زابل  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۵۶۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی انجام شده مشخص شد متهم با سرقت کارت عابر بانک از داخل خودروی شاکی که رمز آن نیز به همراه کارت بوده درچند مرحله اقدام به برداشت وجه، خرید خودرو و طلا نموده است.

سرهنگ نجابت تصریح کرد: کارآگاهان در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی متهم را شناسایی و کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و پس از تکمیل پرونده قضائی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی زابل در پایان خاطر نشان کرد: با عنایت به اینکه اغلب وقوع این گونه جرائم ناشی از سهل انگاری دارنده حساب در استفاده و نگهداری از اطلاعات بانکی حساب خود از جمله شماره حساب و رمز عبور می‌باشد، ضروری است در نگهداری آن دقت لازم انجام و پرینت حساب به صورت دوره‌ای بررسی شود.

انتهای پیام/ع

دستگیری عامل برداشت از حساب بانکی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار