مربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت:در تیم ملی با هیچکس پدر کشتگی نداریم و بحث رنگی برای ما اهمیتی ندارد.

شاهرودی: تیم ملی در جام جهانی کار خاصی انجام نداد/ با هیچ بازیکنی پدرکشتگی ندارم که او را از تیم امید خط بزنمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا شاهرودی مربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره غیبت ۱۳ بازیکن در نخستین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: باشگاه‌ها به ما قول داده بودند و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت که بازیکنان آن‌ها به تیم امید اضافه شوند. با این وجود در نخستین تمرینمان ۱۳ بازیکن غیبت داشتند. البته باشگاه پرسپولیس قرار است بازیکنانش را تا چهارشنبه به ما معرفی کند و تراکتوری‌ها هم تا جمعه در تمرینات تیم ملی امید حاضر می‌شوند.

او درمورد اینکه با توجه به حضور بازیکنان در فصل آماده سازی احتمال دارد تمرین کردن همزمانشان با تیم امید و تیم‌های باشگاهی منجر به آسیب دیدگی آن‌ها شود، گفت: هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد که فشار به بازیکنان نیاید. اگر قرار باشد هر ۲ تیم به بدن بازیکنان فشار بیاورند، دچار تحلیل قوای جسمانی شده و آسیب می‌بینند. از طرفی اگر آن‌ها در تمرینات ما حضور نیابند، نمی‌توانیم کار تاکتیکی انجام دهیم. به هر حال برانکو قول داده‌است تا چهارشنبه بازیکنان پرسپولیس را به تیم ما اضافه کند.

شاهرودی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: می‌خواهم به بازی ایران و استرالیا بازگردم که در آن مسابقه کاری کردیم تا مردم خوشحال شوند. در این جام جهان هم مردم به خیابان‌ها آمدند و شادی کردند، اما تیم ملی کار خاصی انجام نداد. کارلوس کی روش مقابل بحرین و استرالیا با یک سبک تیمش را به زمین می‌فرستد و از نظر من این کار درست نیست. چه اشکالی داشت مقابل اسپانیا و پرتغال با ۳ مهاجم بازی می‌کردیم. در این صورت حتی اگر٣ گل هم می‌خوردیم، اشکالی نداشت.

شاهرودی درباره اینکه جانشین‌های سید جلال حسینی و وریا غفوری در جام جهانی عملکرد خوبی داشتند، تصریح کرد: درخشش بازیکنانی مانند روزبه چشمی، مجید حسینی و رامین رضائیان به عملکرد تیم ملی بازمی گردد. زمانیکه تیم ملی فشرده و تدافعی بازی می‌کند، عملکرد مدافعان هم خوب می‌شود و همه در کار دفاعی شرکت می‌کنند.

او در مورد خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی به دلیل اهانت‌های مطرح شده علیه او در فضای مجازی اظهار داشت: متاسفانه فضای مجازی به فضای بدی تبدیل شده است، در همین تیم امید هم چنین مسائلی وجود دارد و برخی هواداران استقلال به صفحه شخصی من مراجعه کرده و می‌گویند به دلیل پرسپولیسی بودنم، هفت بازیکن این تیم را خط زدم؟ این موضوعات دست من نیست. این نفرات پس از دعوت به تیم امید از سوی باشگاه استقلال جذب شدند و شاید اگر ما آن‌ها را دعوت نمی‌کردیم، استقلال هم این بازیکنان را جذب نمی‌کرد. در تیم ملی با هیچکس پدر کشتگی نداریم و بحث رنگی در این تیم برای ما اهمیتی ندارد.

او افزود: علیه بازیکنی جبهه نمی‌گیریم. من از پرسپولیس و سهراب بختیاری زاده از استقلال در کادر فنی تیم ملی امید حضور یافته و با رفاقتی که از قدیم با هم داریم، کارمان را انجام می‌دهیم. فضای مجازی خیلی بد شده است و برای سردار آزمون هم این اتفاق رخ داد. نباید فراموشکار باشیم و یادمان برود او برای تیم ملی گل‌های زیادی زده است. البته آزمون هم عجولانه تصمیم گرفت و بهتر بود آستانه تحمل خود را بالاتر ببرد. شنیده ام سردار از این اقدام خود پشیمان شده است.

شاهرودی درمورد لزوم جوان گرایی در تیم ملی فوتبال ایران و خداحافظی برخی بازیکنان گفت: همه جای دنیا پس از جام جهانی این اتفاق می‌افتد. امیدوارم ما هم به جوانتر‌ها میدان بدهیم و آینده نگری کنیم. همین نفرات تیم امید آینده تیم ملی هستند و باید به زودی از آن‌ها در ترکیب تیم بزرگسالان استفاده شود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره مدعیان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: تاکنون تیم‌های بزرگی مانند آرژانتین، اسپانیا، پرتغال و آلمان حذف شده اند، اما به نظر من انگلیس یا برزیل قهرمان جام جهانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

کرانچار: با برنامه ریزی دقیق پیش می‌رویم

استیلی: از سفر ناگهانی ملی پوشان پرسپولیس به کرواسی ناراحت شدیم

دلفی: هیچ مذاکره‌ای با باشگاه بشیکتاش انجام ندادم

انتهای پیام/

اظهارات شاهرودی درباره وضعیت تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار