دردسرهای قطعی برق برای شهروندان/ مردم نفس زنان در حال بالا رفتن از پله های ادارات

قطعی های برق در شهر تهران و سایر شهرها برای شهروندان علاوه بر مشکلاتی که در منازلشان ایجاد کرده، مشکلاتی را نیز در انجام امور اداری ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با فرارسیدن فصل گرما و استفاده از تجهیزات سرمایشی و برای کنترل گرما در محیط های اداری و ارگان ها استفاده از نیروی برق افزایش می یابد.

لازم به ذکر است با افزایش گرما استفاده از تجهیزات سرمایشی در کلان شهرهایی همچون تهران به دوبرابر می رسد و به همین علت قطعی های برق مکرر در تهران رخ می دهد.

این صورتی است که در روزهای اخیر به دستور وزیر کشور برای مدیریت و نداشتن کمبود انرژی برق در استان ها تمام ادارات دولتی بعد از پایان ساعت کاری مکلف به خاموش کردن تمام تجهیزات سرمایشی شدند.

استانداری تهران نیز براساس دستور وزیر کشور طبق ابلاغیه ای به تمام کارکنان خود را در استان تهران دستور داد تا در ساعت کاری یعنی ساعت 13:30 دقیقه وسایل سرمایشی خود را خاموش کنند این در صورتی است که طبق دستور وزیر کشور خاموشی وسایل سرمایشی بعد از پایان ساعات کاری بود.

بر همین اساس برق استانداری تهران بعد از اتمام جلسه به طور کامل قطع شد و تمام کارمندان این ارگان مجبور به استفاده از پله ها شدند این در صورتی است ساختمان استانداری دارای 16 طبقه است و اگر این رویه ادامه داشته باشد ارباب رجوع نیز باید در ساعت کاری به علت قطعی برق بجای استفاده از آسانسور از پله برای رفتن به باید 16 استفاده کنند.

نکته جالب اینجا بود که روز گذشته قطعی برق در استانداری موجب شد تا تعدادی از کارمندان از طبقه سوم تا 16 از طریق پله ها تردد کنند.

لازم ذکر است که ساختمان استانداری تهران یکی از اماکنی است مراجعه کننده فراوان برای حل مشکلات دارد.

همچنین قطعی برق در سایر ادارات نیز موجب روی زمین ماندن کار ارباب رجوع می شود. این موضوع خسارت زیادی به شهروندان وارد می کند چرا که ساعت ها وقتشان به علت قطعی برق در حال هدر رفتن است.

انتهای پیام/

برچسب ها: استانداری ، آب و برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۱ تير ۱۳۹۷
به فریادمون فقط برس ای خدا
آخرین اخبار