معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت : نقش بانوان در زندگی و جامعه بسیار مهم بوده و بانوان مسئولیت سنگینی بر عهده دارند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعیدناجی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در جلسه کارگروه امور بانوان استان با اشاره به فعالیت دستگاه های مختلف در حوزه بانوان گفت : نقش بانوان در زندگی و جامعه بسیار مهم بوده و بانوان مسئولیت سنگینی بر عهده دارند .

وی در ادامه با اشاره به نقش بانوان در خانواده بیان داشت : نقش زنان در خانواده نقش محوری بوده و باید زنان در جامعه پویا و تاثیرگذار باشند.

ناجی با تایید بر تمرکز در حوزه بانوان در ادارات افزود : از موازی کاری در حوزه بانوان در دستگاه های اداری باید پرهیز شود و آموزش های تکراری به بانوان ارائه نشود .

خانم کرکه آبادی مدیر کل امور بانوان استانداری سمنان با اشاره به نقش تاثیر گذار زنان در تولید محصولات کشاورزی گفت : نقش زنان در تولید محصولات کشاورزی پر رنگ بوده و با برنامه ریزی درست در این حوزه به ایجاد توسعه پایدار در جامعه کمک می شود.

نادر مالكي رييس سازمان مديريت وبرنامه ريزي استان سمنان با اشاره به تدوین اطلس کارآفرینی زنان استان گفت : باید اطلسی تدوین شود و در تدوین آن همه ی دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر تجمیع نگاه ها در حوزه بانوان در دستگاه های اجرایی بیان داشت : برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید نگاه دستگاه های اجرایی متمرکز شود .

انتهای پیام / ذ

رای رسیدن به نتیجه مطلوب باید نگاه دستگاه های اجرایی متمرکز شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.