کمیسیون ثبت و صدور مجوز برای تولید اسباب بازی، از سال ۸۱ تا ۹۶ گواهینامه ثبت ۲۸۶۴ اسباب بازی را صادر کرده است.

صدور گواهینامه ثبت 2846 اسباب بازی از سال 81 تا 96

محسن حموله رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مجوزهای صادر شده برای تولید اسباب‌بازی در کشور گفت: شورای نظارت بر اسباب بازی کمیسیونی تحت عنوان ثبت و صدور مجوز برای تولید اسباب بازی دارد. این کمیسیون از سال ۸۱ تا ۹۶، تعداد ۲۸۶۴ پرونده ثبت اسباب بازی را بررسی و گواهینامه ثبت آنها را صادر کرده است.

وی افزود: کمیسیون ثبت و صدور مجوز برای تولید اسباب بازی در شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در سال ۱۳۹۶ تعداد ۲۲۴ پرونده ثبت اسباب بازی را بررسی کرده است. طبق بخشنامه‌ای که در شورای نظارت بر اسباب بازی از سال ۱۳۹۱ صادر شده است، تمام اسباب بازی‌های ایرانی باید هولوگرام شورای نظارت بر اسباب بازی را دریافت و روی بسته‌های خود الصاق کنند. این هولوگرام شناسنامه اسباب بازی است.

رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به نحوه اطلاع خانواده‌ها از اطلاعات اسباب بازی بیان کرد: مخاطبان و خانواده‌ها می‌توانند با ارسال شماره هولوگرام اطلاعات اسباب بازی را دریافت کنند.

حموله ادامه داد: ۱۴۶ واژه را برای اسباب بازی در سامانه هولوگرام تالیف کردیم که برای مخاطبان در هر قشری قابل استفاده است؛ مثلا اگر مسئولان بخواهند آمار واردات اسباب بازی به کشور را در سال ۹۶ دریافت کنند با ارسال کلمه واردات ۹۶ به سامانه هولوگرام شورای نظارت بر اسباب بازی، اطلاعات واردات آن سال برایشان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

توضیحاتی کوتاه درباره ثبت و صدور مجوز برای تولیدات اسباب بازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار