رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان استان اردبیل گفت: چهار موسسه مردم نهاد طی سه ماهه اول سال جاری در استان اردبیل ثبت شده است.

سیدخلیل حسینی، رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  افزود: در حال حاضر ۵۳ سازمان و موسسه مردم نهاد در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در این استان فعال شده است.

وی گفت: این موسسات و سازمان ها غیردولتی به منظور واسپاری فعالیت های اجتماعی و فرهنگی به جوانان راه اندازی و فعال شده است.

رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان استان با اشاره به فعالیت این موسسات در حوزه های مختلف تصریح کرد: بیشترین فعالیت سازمان های مردم نهاد این استان در زمینه آسیب های اجتماعی، کسب و کار، محیط زیست، فرهنگی و هنری و... است.

حسینی فعالیت این موسسات را در پیشبرد اهداف حوزه جوانان اداره ورزش و جوانان تاثیرگذار خواند و بیان داشت: بخش عمده ای از فعالیت های حوزه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مرتبط با جوانان از طریق سمن ها به اجرا گذاشته می شود.

وی با اشاره به ثبت چهار موسسه مردم نهاد طی سه ماهه اول سال جاری در استان اردبیل یادآور شد: فعالیت این موسسات تازه تاسیس در حوزه های اجتماعی ورزشی، ورزش همگانی، علمی و پژوهشی (رباتیک)، فرهنگی، هنری (موسیقی محلی و سنتی) و آسیب های رفتاری است.

رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان استان گفت: 13موسسه در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی باید تا پایان سال در استان اردبیل فعال شود که با ثبت چهار موسسه جدید، ۹ موسسه دیگرتا پایان سال جاری به ثبت خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

فعالیت سازمان های مردم نهاد در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.