واتس‌اپ مدتی پیش قابلیتی با تمرکز بر افزایش اختیارات مدیران گروه برای نسخه اندروید منتشر کرد و هم اکنون این به روز رسانی را برای نسخه iOS نیز عرضه کرد.

واتس‌‌اپ قابلیت جدید ادمین گروه‌ها را برای نسخه iOS منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از آن که واتس اپ قابلیت جدیدی برای مدیریت بهتر گروه ها ماه گذشته به نسخه اندروید اضافه کرد، اکنون تصمیم گرفته تا آن قابلیت ها را برای نسخه های آی او اس نیز عرضه کند.

نخستین چیزی که در فهرست تغییرات به آن اشاره شده، گزینه جدیدی است که در حال حاضر برای سازندگان گروه در دسترس قرار گرفته و به آنها این قابلیت را می دهد تا تنها به مدیران اجازه ارسال پیام در گروه را بدهند و دیگران همانند کانال ها، تنها نظاره گر باشند و با لمس آیکون فرستنده پیام، با آن ها در خصوصی، چت کنند.

تغییر دیگری که در به روز رسانی انجام شده، این است که مدیران گروه اگر شماره تلفن خود را تغییر داده  اند، به راحتی می توانند آن را به اعضا اطلاع دهند. کاربران می توانند با مراجعه به قسمت تنظیمات، سپس حساب کاربری و سپس تغییر شماره، شماره خود را تغییر دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار