هافبک چلسی گفت:اسپانیا در بازی مقابل روسیه فقط پاس‌های زیادی داشت و نتوانست موقعیت خظرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند.

فابرگاس: اسپانیا در مقابل روسیه تنها ۲ موقعیت جدی داشتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سسک فابرگاس هافبک تیم چلسی و بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا در مصاحبه ای اظهار داشت: من در حالی که طرفدار تیکی تاکای اسپانیا هستم و به همراه این تیم با همین تیکی تاکا فاتح جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی بوده ام اما اعتقاد دارم ، بازیکنان اسپانیا تنها توپ را در اختیار داشتند و نتوانستند خطر جدی را روی دروازه حریف ایجاد کنند و به غیر از ضربه سر دیه‌گو کاستا و شوت خارج از محوطه جریمه ایسکو هیچ‌گونه خطری از جانب اسپانیا ندیدیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او در دامه گفت: بازی قشنگی بود اما بیشتر مالکیت توپ و میدان در خط دفاعی بود تا خط حمله، در حالی که باید دقیقاً برعکس می‌شد. تیم ملی اسپانیا موقعیت‌هایی برای پیشروی و حمله داشت، دیه‌گو کاستا هم علی رغم دوندگی‌ بسیاری که داشت، در نهایت توپش توسط روس‌ها به زمین اسپانیا بازمی‌گشت و محدد لاروخا تنها مالکیت توپ و میدان را در اختیار می‌گرفت.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

گفتنی است: تیم ملی اسپانیا که با 5 امتیاز از گروه مرگ به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده بود با وجود تکنیک تیکی تاکای ناب اسپانیایی و ستاره هایی که در اختیار داشت با تساوی یک - یک اسپانیا مقابل روسیه و پس از ماراتنی 120 دقیقه‌ای مغلوب تیم ملی روسیه شد و نتوانست به دوره بعد راه یابد.

انتهای پیام/

صحبت های فابرگاس در مورد عملکرد تیم ملی اسپانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار