نشریه اسپانیایی مارکا از گزینه های احتمالی سرمربیگری ماتادورها رونمایی کرد.

جانشینان سرمربی اسپانیا مشخص شدندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از کسب 5 امتیاز به عوان تیم صدرنشین گروه B رقابت های جام جهانی راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. ماتادورها در مرحله حذفی به مصاف تیم میزبان رفتند و در پایان وقت قانونی نتوانستند نتیجه تساوی یک بر یک را تغییر دهند تا این دیدار پس وقت های اضافه  به پنالتی کشیده شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

شاگردان هیرو در ضربات پنالتی مغلوب روسیه میزبان شدند و از گردونه رقابت های جام جهانی 2018 روسیه کنار رفتند.

 پیش از شروع رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، با تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا هدایت تیم ملی این کشور بر عهده فرناندو هیرو گذاشته شد و اکنون پس از حذف این تیم، روبیالس رئیس فدراسیون به دنبال سرمربی جدید برای تیم ملی اسپانیا است.

نشریه اسپانیایی مارکا در همین رابطه از گزینه های احتمالی سرمربیگری ماتادورها رونمایی کرد و نوشت: لوئیس انریکه، خوسه میگوئل گونسالس مارتین دل‌کامپو ملقب به «میچل» و فرناندو هیرو از شانس بالایی برای نشستن روی صندلی سرمربیگری ماتادورها برخوردار هستند.

نشریه مارکا با قرار دادن نام های مختلف در صفحه خود این امکان را به هواداران فوتبال اسپانیا داده است تا به سرمربی مورد نظر خود رای دهند و این در حالی است که رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا گفته است که تا چند هفته آینده وضعیت سرمربی تیم ملی اسپانیا مشخص خواهد شد.

گزینه های احتمالی سرمربیگری ماتادورها

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی آندرس انیستا از بازی های ملی

« آکنفیف » بهترین بازیکن دیدار با اسپانیا شد

انتهای پیام/

فرناندو هیرو همچنان جزو گزینه های سرمربیگری اسپانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار