مردم و مسئولان هیات فوتبال گیلان با حضور پرشور خود از سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال استقبال کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ضمن سپاس از همه هواداران و طرفداران تیم ملی، به ویژه افرادی که برای استقبال از وی آمده بودند گفت: بازیکنان تیم ملی تمام تلاش خود را کردند تا با کسب بهترین نتایج، برای کشور و مردم افتخارآفرینی کنند.

وی ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال با کسب موفقیت‌های بزرگتر در آینده، شادی بیشتر هواداران و دوست داران فوتبال رقم بخورد.

هافبک گیلانی تیم ملی فوتبال افزود: نخستین جامی که پیش رو داریم جام ملت‌های آسیا است که با قهرمانی در این جام میتوانیم شادی بزرگی به هواداران پیش کش کنیم.

سعید عزت اللهی درمورد آینده فوتبالی خود هم گفت: بعد از استراحت در زادگاهم و بررسی پیشنهاد‌های احتمالی، سعی می‌کنم بهترین راه را برای رسیدن به موفقیت و افتخارآفرینی برای کشورم انتخاب کنم.

سعید عزت اللهی با ابراز خوشحالی نسبت به حضور در زادگاهش گفت: از مردم عزیز که باعث سربلندی ام شدند تشکر می‌کنم و دست تک تک شان را می‌بوسم.

وی در ادامه افزود: جام جهانی بزرگ‌ترین رقابت فوتبال در دنیاست که بهترین بازیکنان دنیا در آن حضور دارند و ما همه تلاشمان را انجام دادیم و تجربه خوبی برای بازیکنان جوانی مثل خودم بود.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در مسابقات بعدی با کسب قهرمانی آسیا برای مردم شادی به ارمغان بیاوریم و قهرمانی جام ملت‌های آسیا را با هم جشن بگیریم.

سعید عزت اللهی گفت: به دنبال پیشرفت هستیم و نشان دادیم که فاصله زیادی با بهترین‌های دنیا نداریم.

وی با تاکید بر اینکه باید امکانات برای جوانان فراهم شود تا به ورزش روی بیاورند تصریح کرد: به جوانان توصیه می‌کنم که هدف درست را انتخاب و برای رسیدن به آن تلاش کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

مردم و مسئولان هیات فوتبال گیلان از عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال استقبال کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.