سرمربی کنونی تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین پس از حذف آلبی سلسته در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تصمیم گرفت از سمتش استعفا دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌به نقل از آ.اس، خورخه سامپائولی از هدایت  تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین استعفا خواهد داد.در همین راستا ارنان کاستیو، خبرنگار TNT Sports، این موضوع را مطرح و نوشت: سرمربی کنونی تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین پس از حذف آلبی سلسته در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و شکست برابر خروس ها نشستی را با چیکی تاپیا (رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین) برگزار و تصمیم گرفت از سمتش استعفا دهد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در این شرایط اوله آرژانتین یک نظرسنجی در سایت خود قرار داد و گزینه‌های ‌مربیگری در تیم‌ ‌ملی برای جانشینی سامپائولی را مورد بررسی قرار داد که جایگاه نخست این نظر سنجی مربوط به دیگو سیمئونه (سرمربی اتلتیکومادرید) با 35 درصد آرا است. پس از او مارسلو گایاردو (سرمربی ریورپلاته) با کسب 30 درصد آرا و ریکاردو گارکا 12 درصد آرا در رتبه های بعدی قرار گرفتند. مائوریسیو پوچتینو سرمربی کنونی تاتنهام، متیاس آلمیدا و چیواس در این نظرسنجی به ترتیب جایگاه های چهارم تا ششم را از آن خود کردند. این در حالی است که 84 درصد مردم آرژانتین معتقدند سامپائولی باید تیم‌ ‌ملی کشورشان را ترک کند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

گفتنی است سامپائولی تا سال 2022 قرارداد دارد و اگر AFA بخواهد قرارداد او را فسخ کند باید 20 میلیون دلار غرامت به این سرمربی بپردازد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون فوتبال آرژانتین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار