رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تکاب درصد پیشرفت اجرایی محور شاهین دژ-تکاب را ۶۶ درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تکاب گفت: عملیات احداث تونل شماره یک، بخش مهمی از طرح بهسازی و نوسازی محور شاهین دژ- تکاب تکمیل شده و در مرحله زیرسازی مسیر عبوری است.

ناصر مختاری ادامه داد: عملیات ساخت تونل شماره دو این محور نیز در مرحله اجرای بتن ریزی تاج است.
وی درصد پیشرفت اجرایی این محور را ۶۶ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر عملیات راهسازی در کیلومتر ۳۰ و از کیلومتر ۶۸ تا ۷۵ اجرا می‌شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تکاب یادآور شد: مبلغ قرار داد پروژه بهسازی و نوسازی محور شاهین دژ- تکاب ۱۵۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال است.
مختاری با بیان اینکه عملیات اجرایی ۱۰ کیلومتر اول خروجی شاهین دژ به طرف تکاب در یک لایه آسفالت شده است، افزود: عملیات اجرای دیوار حائل، عملیات خاکبرداری، خاکریزی و ۴ کیلومتر خروجی تکاب در مابقی به اتمام رسیده است.
پروژه بهسازی و نوسازی محور شاهین دژ- تکاب، بخشی از طرح ملی بهسازی و تعریض محور میاندوآب- شاهین دژ- تکاب به طول ۱۴۵ کیلومتر است که ۶۳ کیلومتر آن در هشت قطعه به پیمانکاران واگذار شده است و اعتبار مورد نیاز برای اتمام این طرح ۲ هزار و ۱۰۰ میلیاردریال برآورد شده است.
انتهای پیام/ح


بهسازی محور شاهین دژ- تکاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mansour
۲۰:۳۹ ۱۱ تير ۱۳۹۷
با سلام
نوع هزینه کرد و براورد بسیار جالب است
کل محور 145 کیلیومتر و براورد هزینه ان 2100 میلیار ریال
محور تکاب 85 کیلومتر و بودجه تخصیصی تقریبا 157 میلیار ریال
به عبارتی برای 60 درصد مسیر صعب العبور (تکاب به شاهیندژ) فقط 7 درصد بودجه و برای 40 درصد جاده (میاندواب به شاهیندژ) 93 درصد هزینه!!!