مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 20 فقره قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه گذاری منعقدشد و بیش از 10 هکتار زمین در قالب این قرارداد‌ها به آنان واگذار شده است.

در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی انجام شد؛به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  مسعود مهدی زاده مقدم افزود :  با به بهره برداری رسیدن طرح‌های مذکور، اشتغالی بالغ بر 400 نفر وسرمایه گذاری بیش از 670 میلیارد ریال درشهرک‌ها ونواحی صنعتی استان ایجاد خواهد شد.

وی در رابطه با واحد‌های به بهره برداری رسیده در سه ماهه نخست سال جاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ادامه داد :5 واحد در شهرک‌های صنعتی فناوری صنایع غذایی، درگز، فریمان وگناباد با سرمایه گذاری 34 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و 59 نفرشغل توسط این واحد‌ها ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : تمام برنامه‌ها و مشوق‌های دولت دوازدهم در خصوص صنعت گران که از طرف سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ابلاغ شده در استان ارائه می‌شود.

مهدی زاده مقدم افزود :اقدامات موثری در اجرا و توسعه پروژه‌های عمرانی در شهرک‌ها ونواحی صنعتی استان در سال گذشته انجام شد که زمینه ساز رونق اقتصادی و اشتغال مولد را فراهم کرد .
 
انتهای پیام //ف.ح
 

 

اشتغال  59 نفردر شهرک‌های صنعتی فناوری صنایع غذایی، درگز، فریمان وگناباد

 
 
برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.