بزرگترین واحد صنایع تبدیلی کشور در زرندیه سالانه یک میلیون دلار صادرات دارد.

صادرات یک میلیون دلاری از بزرگترین واحد صنایع تبدیلی کشور در زرندیهبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با همت و تلاش کارگران و صنعتگران استان مرکزی بزرگترین واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشور در شهرستان زرندیه سالانه بیش از ۵ هزار تن انواع محصولات غذایی تولید و ۶۰۰ تن آن به ارزش یک میلیون دلار به خارج از کشور صادر می‌شود.

فهیمی پور مدیر عامل این واحد تولیدی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این محصولات به کشور‌های ژاپن، استرالیا، کانادا و نروژ صادر شده است.

فهیمی پور افزود: در این واحد تولیدی بیش از ۶۰۰ نوع محصول بسته بندی و فرآوری می‌شود که با راه اندازی قسمت جدید این کارخانه ۱۰۰ محصول دیگر شامل انواع کنسرو، مربا و شربت به ظرفیت این کارخانه اضافه شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۸۰۰ جوان زرندیه‌ای در این کارخانه مشغول به کار هستند و در افق‌های صادراتی جدید و پیش رو پیش بینی می‌شود در سال ۹۷ صادرات این کارخانه به ۳ میلیون دلار برسد.

در کشور بیش از ۷ هزار واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی فعالند که با ضمن کمک به تولید محصولات غذایی از هدر رفت ۳۰ درصدی محصولات کشاورزی در سال جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام / ج

تولید سالانه بیش از ۵ هزار تن انواع محصولات غذایی دربزرگترین واحد صنایع تبدیلی کشور در زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار