«کابل _ تهران، بازخوانی دو پایتخت» عنوان نمایشگاهی است در تهران از دوازده هنرمند افعانستانی و دوازده هنرمند ایرانی که نگاه‌هایشان را به دو پایتخت کابل و تهران در یک فریم، نشان داده‌اند.

تهران ـ کابل؛ بازخوانی دو پایتخت به روایت عکاسان ایران و افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «کابل _ تهران، بازخوانی دو پایتخت» عنوان نمایشگاهی است در تهران از دوازده هنرمند افعانستانی و دوازده هنرمند ایرانی که نگاه‌هایشان را به دو پایتخت کابل و تهران در یک فریم، نشان داده‌اند.

نمایشگاه عکس «کابل _ تهران، بازخوانی دو پایتخت» به هنربانی فاطیما حسینی، عکاس افغانستانی و دکتر پژمان دادخواه، عصر روز جمعه، ۸ سرطان/ تیر با حضور هنرمندان و هنردوستان در تهران، افتتاح شد و تا چهارشنبه ١٣ سرطان/ تیر ادامه خواهد داشت.

به گفته فاطیما حسینی، این نمایشگاه عکس‌هایی از دو پایتخت با تجربه‌های زیست متفاوت و با هنرمندانی از شهرهای مختلف این دو کشور را با ٢۴ نگاه روی دیوار برده است. بازخوانی دو پایتختی که در یک مسیر و با المان‌هایی بسیار نزدیک به یک اقلیم بودند و اکنون هنرمندانش با عکس‌هایشان، گذری بر این دو سرزمین می اندازند.

به نوشته خبرگزاری فرهنگ، دکتر پژمان دادخواه نیز درباره این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه، بازخوانی دو پایتخت تهران و کابل است و از هر کشور کارهای ۱۲ هنرمند در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.