فرمانده سپاه استان سمنان سرهنگ جواد عبیری را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه استان سمنان در آئین معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود گفت : در جنگ احد مسلمانان پیروز میدان بودندکه همین حالات را در مقابل جبهه استکبار و گفتار و رفتار آن‌ها می‌توان دید. امروز نوع نبردها، نگاه‌ها و ابزارها فرق کرده و لذا در عرصه‌های مختلف دشمن با فریب دادن افکار به دنبال اهداف شوم خود است پس در این شرایط باید در میدان ماند.

وی در ادامه افزود: شمن می‌کوشد تا توافق‌نامه برجام را تأثیرگذار بر موجودیت نظام معرفی کند اما به گفته خودشان تا زمانی مرگ بر امریکا در جای‌جای ایران شنیده می‌شود این تهدیدها بر جمهوری اسلامی کارساز نیست.

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه باید باتقوا خود را در مقابل دشمن بیمه کنیم، تصریح کرد: امروز خدای متعال را شاکریم که در سایه بدعهدی‌ها و بی‌تدبیری سران استکبار ازجمله ترامپ و تجربه گران‌قدر و ارزشمندی که کسب کردیم وحدت خوبی در جامعه حاکم است و به این نکته رسیدیم که به دشمن نمی‌توان اعتماد کرد.

در این مراسم از خدمات و زحمات سرهنگ حمید دامغانی تقدیر و سرهنگ جواد عبیری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود معرفی شد.

انتهای پیام / گ

معرفی فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود

برچسب ها: سپاه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار