فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: کشف 10 کیلوگرم موادمخدر، دستگیری 100 خرده فروش و توقیف 160 وسیله نقلیه متخلف از مهمترین کارهای اجرا شده در طرح ارتقا امنیت اجتماعی بود. 

حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مرکز استان خبر داد و  گفت:  یکی از برنامه های اجرا شده در طرح مبارزه با سرقت بود که در نتیجه آن 111 فقره سرقت کشف و 84 سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های اجرا شده دستگیری 100 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر بود که در ضمن دستگیری آن ها، حدود 10 کیلو گرم انواع مواد نیز کشف شد.

 براری بیان  کرد: از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، دستگیری 9 نفر از اراذل و اوباش سطح شهر کرمانشاه بود که تحویل مراجع قضائی شدند.


رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه به دستگیری 10 نفر قاچاقچی نیز اشاره و اظهار کرد: 900 تخته پتو، 3 تن زغال و بیش از 370 لیتر آب انار قاچاق نیز از آن ها کشف شد.


وی توقیف 160 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک قانونی و انتقال آن ها به پارکینگ را از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در غالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی عنوان کرد.


 براری در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای چنین طرح هایی، گفت: با همکاری خوب ان ها با پلیس شاهد افزایش امنیت در جامعه هستیم.

انتهای  پیام/ز

توقیف 160 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک قانونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.