سرپرست فرمانداری زاهدان از تصویب یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای کاهش ترافیک در سال ۹۶ خبر داد که ۴۰۰ میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به‌نقل از فرمانداری زاهدان، عبدالرحمن شهنوازی، سرپرست فرمانداری زاهدان از تصویب یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای کاهش ترافیک در سال ۹۶ خبر داد که ۴۰۰ میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

شهوازی گفت: با توجه به آماری که کمیسیون پلیس راهور ارائه داده، ۴۷ نقطه حادثه خیز در زاهدان اعلام شده که با مکاتبات پلیس راهور و شهرداری، ۲۳ مورد اصلاح شده و بقیه در دست اقدام است.

سرپرست فرمانداری زاهدان ادامه داد: متاسفانه شهرداری زاهدان در سال‌های گذشته توجه خاصی به ترافیک نداشته است که امیدواریم امسال ترافیک اولویت اول شهرداری باشد.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده شورای ترافیک زاهدان، بیان کرد: این شورا چهار جلسه برگزار کرده و ۳۷ مصوبه به همراه داشته است، این مصوبات بین ۴۰ تا ۷۰ درصد تحقق پیدا کرده که به دلیل کمبود اعتبارات آن گونه که برنامه ریزی شده بود تحقق پیدا نکرده است، به همین دلیل قسمتی را به امسال موکول کردیم.

شهنوازی افزود: از محل اعتبارات راهنمایی و رانندگی در سال ۹۶ مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون برای کاهش ترافیک مصوب شد، اما اعتباری که تخصیص پیدا کرد ۴۰۰ میلیون تومان بود؛ بنابراین به دلیل کمبود اعتبارات نتوانستیم آن گونه که برنامه ریزی شده بود عمل کنیم.

انتهای پیام/گ

کاهش ترافیک در زاهدان

برچسب ها: فرمانداری ، تزافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار