یکی از کانال‌های ضد انقلاب که در تلگرام فعالیت می‌کند اعلام کرد در اعتراضات خرمشهر به خاطر مشکل آب شُرب، یک نفر به ضرب گلوله کشته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛کشته‌سازی حربه‌ای است که دشمن در مقاطع مختلف و حساس کشور از آن بهره برده است؛ انتخابات 88 و همین اواخر، اغتشاشات کازرون از جمله این موارد است. این روزها هم که مردم صبور آبادان و خرمشهر در خطه خوزستان با مشکل آب شرب دست و پنجه نرم می‌کنند، ضدانقلاب باز از موقعیت سوءاستفاده کرده و اخبار کذب نشر می‌دهد و جالب اینجاست که تلگرام بستر مناسبی برای این کار است.

کانال آزادی روز گذشته خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه در اعتراضات صورت‌گرفته، یکی از اهالی خرمشهر کشته شده است. این کانال عکس فرد مذکور را با نام محمد انصاری منتشر کرد و مدعی شد او به ضرب گلوله کشته شده است. اما ساعتی بعد صاحب عکس ویدئویی منتشر و خبر کشته شدنش را تکذیب کرد. در ادامه عکس و فیلم منتشر شده توسط محمد انصاری را مشاهده می‌کنید.

کشته‌سازی ضدانقلاب از حوادث دیشب خرمشهر +فیلم و عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۱ تير ۱۳۹۷
از خاکی که الله بهم داده میترسم شما نیستید که خاک میکنید خودش به امر الله هم خاک میکنه.
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۱ تير ۱۳۹۷
بسم الله الرحمن الرحیم.قوانین دین همونی هست که الله(یا هر اسم نیکوی دیگری که داره) گفته مجوسی عربی صلیبی و ... نداره نمیفهمین حرمت خاک که پروردگار داده یعنی چی نعمتی که الله داده پس کدامین یک از نعمتهای پروردگارتان را انکار میکنید خاک به ناگهان هم خاک میکنه خود خاک خاک هم میکنه خود این خاک خاک هم میکنه این در عهد های قدیم هست برای همین در دین زرتشت مهمه که حرمتش حفظ شه چون به امر الله خودش هم خاک میکنه یه چیزهایی هست برا من سخته توضیحش.
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۱ تير ۱۳۹۷
بهشون یه چیزیو بگو حرف آخره میدونی من چرا ترجیح میدم روی خاک سجده کنم از الله میترسم که منو به همون خاکی که بهم داده(ایران) بر گردونه از الله میترسم چون یه حکمتی توی خاک هست اگر اون دنیا الله بهتون گفت حرمت خاکی را که بهتون داده بودم چطوری حفظ کردید چی میگین هیچ حرف دیگری ندارم یه جماده وقتی میرسی صاحب هم نداره پس بهش سلام کن تو قرآن هم هست.والسلام.جوابشونو بدین سرتونو زیر نندازین.اگر از خاک کشورت نتونی دفاع هر روزی و هر دوره ایی در تاریخ یکی به طمعشه که میاد و الله برای هیچ قومی نخاد مخصوصا فارسیان.اگر شما حرمت این خاکو قبول نمیکنید من از الله قبول میکنم و شاید همتونو به همون خاک برگردونم تا ارزش خاک دستتون بیاد تمام این خاک سرده که منو در تیر ماه آروم میکنه ارزشش به اینه.چیزی که خدا داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۰ تير ۱۳۹۷
نابود باد منافقان
Iran (Islamic Republic of)
معصومه ح
۱۵:۰۳ ۱۰ تير ۱۳۹۷
واقعآبایدبه فکرمردم خرمشهرابادان باشیم تاپای اشغال گران فرصت طلب بیشترازاین به این شهرهابازنشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۰ تير ۱۳۹۷
این دروغگویان فقط به دنبال اهداف شوم خودشون هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۰ تير ۱۳۹۷
خدا لعنتشان کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۰ تير ۱۳۹۷
خدایا همه منافقین را نابود کن و در ظهور حضرت مهدی تعجیل بفرما الهی آمین بیاین برای ظهور آقا هر کدام روزی 2 صلوات بفرستیم
آخرین اخبار