دستگیری ۵ نفر از انتشار دهندگان شایعه کودک ربایی و قتل در زنجان/مجازات سخت در انتظار شایعه سازان در فضای مجازیرییس پلیس فتای زنجان گفت:در پی انتشار شایعات کذب در فضای مجازی مبنی بر کودک ربایی و قتل،پلیس فتا با انتشار دهندگان این شایعات برخورد می کند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ آدینه لو رییس پلیس فتای زنجان گفت:در پی انتشار شایعات کذب در فضای مجازی مبنی بر کودک ربایی و قتل، پلیس فتا با انتشار دهندگان این شایعات برخورد می‌کند.

وی در این ارتباط از دستگیری تعداد ۵ نفر متهم که اقدام به انتشار اخبار و مطالب کذب در فضای مجازی کرده بودند خبر داد و گفت: این متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 رییس پلیس فتا از مردم خواست که شایعات مطرح شده در فضای مجازی اعتنا نکرده و اخبار و وقایع را از کانال پلیس زنجان در پیام رسان سروش به آدرس sapp.ir/policezanjan و سایت پلیس زنجان و مراجع و رسانه‌های رسمی پیگیری نمایند.
 
انتهای پیام/ن

مجازات سخت در انتظار شایعه سازان در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۰ تير ۱۳۹۷
باید با شایعه پردازان، چه کسانی که مسئولین را با تهمت تخریب می کنند و چه کسانی که وضعیت امنینت جامعه را تخریب می کنند، باید به گونه‌ای علنی، برخورد شدید شود که دیگر کسی هوس شایعه سازی به ذهنش خطور نکند. در صدر اسلام پیغمبر (ص) کسانی را که راجب یکی از همسرانش شایعه ساخته بودند را طبق آیه قرآن در انظار عمومی و به صورت علنی 80 ضربه شلاق زدند. و آن حضرت با این کار قرآنی و دستور الهی ریشه شایعه سازی را خشکاندند. (منبع: سوره مبارکه نور)