تعداد ۶۳ هزار و ۹۲۷ نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از مجموع ۶۳ هزار و ۹۲۷ ثبت نام کننده جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت در سال جاری، ۲۴ هزار و ۳۱۰ نفر را دانشجویان علوم پزشکی و ۳۷ هزار و ۶۶۰ نفر را کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی تشکیل می‌دهند. این درحالی است که آمار ثبت نام کنندگان اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در جشنواره بیست و سوم به یک هزار و ۹۵۶ نفر معادل سه درصد از کل ثبت نام کنندگان رسیده است.

بنابر این گزارش، از تعداد ۱۴ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، تعداد یک هزار و ۹۵۶ نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی با ورود به سامانه جشنواره، در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت نام کرده‌اند.

شایان ذکر است، مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت تابستان امسال و در روز‌های ۱۸ تا ۲۱ مهرماه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می‌شود. این جشنواره با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت در سال ۹۷ با موضوعات قرائت، تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم، اذان و تواشیح، مناجات خوانی، ترجمه خوانی، دعا و ابتهال، نرم افزار و اپلیکیشین، شبکه‌های مجازی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، معرق و منبت کاری، شعر، فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی، داستان نویسی، نقاشی و طراحی، عکاسی، تذهیب کاری، طراحی پوستر، دکلمه خوانی، کتابخوانی، مقاله، پژوهش و نقد و تلخیص کتاب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات جشنواره قرآن و عترت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار