رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت:۵۲ مرکز خدمات جهاد کشاورزی در سطح استان به اتوماسیون اداری مجهز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛غلامعلی مرادی رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی درجلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی درسازمان با بیان این مطلب اظهار کرد: ۱۱ مرکز خدمات جهاد کشاورزی نیز از مجموع ۶۳ مرکز خدمات جهاد کشاورزی در سطح استان با فراهم شدن زیر ساخت‌های مخابراتی نیز در اینده نزدیک به سیستم اتوماسیون اداری تجهیز می‌شوند.

مرادی با اشاره به اهمیت توسعه دولت الکترونیک گفت: یکی از سیاست‌های دولت، کاهش هزینه‌های دولت و ایجاد راهکار‌های جدید در راستای افزایش بهره وری است که پیش نیاز دولت الکترونیکی نیز مکانیزه و خودکار شدن فرایند‌ها و خدماتی است که بایستی به ذینفعان ارائه شود.

وی تصریح کرد: باید هم افزایی و هماهنگی بیشتری در راستای اصلاح فرایند‌ها در سازمان بین زیر بخش‌های مرتبط به وجود اید تا به اهداف مورد نظر در جهت توسعه دولت الکترونیک در سازمان دست یابیم.

در این جلسه شاخص‌های عمومی درمحور دولت الکترونیک وهوشمند سازی اداری تشریح و تبیین شد و ارائه گزارشی ازوضعیت توسعه دولت الکترونیک (خدمات الکترونیکی، اتوماسیون و میز خدمت و...) درسازمان و شهرستان‌ها از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و راهکار‌های لازم در این زمینه توسط حاضرین در جلسه ارائه شد.

انتهای پیام/م

برگزاری کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.