احسان حدادی در رقابت‌های پرتاب دیسک دایموند لیگ پاریس در رتبه ششم قرار گرفت.

ششمی نایب قهرمان المپیک در مرحله هفتم دایموند لیگ پاریسبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی که در مرحله ششم رقابت های دایموند لیگ در شهر استکلهم به عنوان سومی رسیده بود، در ادامه برنامه های آماده سازی خود راهی پاریس شد تا در مرحله هفتم این مسابقات حضور پیدا کند.

او امشب( شنبه) در این رقابت به مصاف فدریک داکرس (جامائیکا)، ماسون فینلی (آمریکا)،‌ آندریوس گودزیوس (لیتوانی)، کریستوف هارتینگ( آلمان)، دانیل جاسینسکی (آلمان)، فیلیپ میلانف (بلژیک)، لولاسون دوژان(فرانسه)، پیوتر مالاخوفسکی(لهستان)، روبرت اوربانک(لهستان)، لوکاس ویب هیدینگر(اتریش) و دانیل استال (سوئد) رفت و در نهایت به جایگاه ششمی این مسابقات بسنده کرد.

او در پرتاب اول رکورد 61.92 متر را بر جای گذاشت.در پرتاب دوم و سوم نیز  رکورد 62.86 و 62.65 را ثبت کرد. حدادی در پرتاب چهارم موفق به ثبت رکورد 64.36 شد. اما پرتاب پنجم او خطا رفت.در پرتاب آخر هم رکورد 64.08 متر را ثبت کرد.

در این رقابت فدریک داکرس از جامائیکا با ثبت رکورد 67.01 متر به عنوان نخست رسید.کریستوفر هارتینگ قهرمان المپیک ریو و روبرت اوربانک از لهستان در رده های دوم و سوم ایستادند.

در رده بندی کلی مسابقات تا پایان مرحله چهارم حدادی با  22 امتیاز پس از داکرس و هم امتیاز با گودزیوس در جایگاه دوم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

حدادی این بار در «پاریس» پرتاب می کند

حدادی در مسابقات بین اللملی پرتاب دیسک پنجم شد

انتهای پیام/

نتیجه مرحله هفتم دایموند لیگ پرتاب دیسک پاریس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار