هر دو دیدار تدارکاتی تیمهای زیر 14 و 12 سال هیات فوتبال هرسین و کیامهر کرمانشاه با برتری 1 بر 0 تیمهای هرسین خاتمه یافت.

کرمی رئیس هیئت فوتبال شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت :از نکات جالب توجه و تحسین برانگیز در دو دیدار فوتبال هرسین و کیامهر کرمانشاه استفاده از بازیکنان تیمهای جوانان و نوجوانان برای اولین بار بعنوان داور مسابقات توسط  هیات فوتبال شهرستان هرسین بود.

وی گفت : تمام سعی و تلاش هیات فوتبال ؛ رشد و ارتقای فوتبال شهرستان است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کرمی افزود : با توجه به اینکه نکات لازم و قوانین داوری را قبلا به این عزیزان آموزش داده بودیم عملکرد آنها بسیار خوب بود و حتما در اولین فرصت نفراتی را که علاقه مند به داوری هستند و داوطلبانه در برگزاری مسابقات شرکت میکنند بصورت رایگان در کلاسهای داوری استان ثبت نام و به امید خدا در آینده ای نزدیک از نسل جدید داوری شهرستان بهره کافی را خواهیم برد.

وی افزود : هر دو تیم برای اولین بار در کل ابعاد زمین چمن استادیوم انقلاب بازی کرده و انصافا با توجه به اینکه فقط  یک روز نکات لازم را در قالب یک جلسه تمرین سازماندهی شده به این نوآموزان گوشزد کردیم بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شده و میتوانستیم بااختلاف گل زده بیشتر هردو بازی را به سود خود به اتمام برسانیم بطوریکه همگان دیدند که دو ضربه پنالتی توسط بازیکنان ما به راحتی از دست رفت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برای اولین بار تیم های نوجوانان و جوانان داور مسابقات هیات فوتبال شهرستان هرسین بود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.