سخنگوی وزارت امور خارجه اخبار مربوط به ارائه بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا در حمایت از برجام را تایید نکرد.

ایران اخبار مربوط به ارائه بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا در حمایت از برجام را تایید نکردبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اخبار مربوط به ارائه بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا در حمایت از برجام را تایید نکرد.

در پی انتشار اخباری مبنی بر ارائه بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا در حمایت از برجام از قول خانم فدریکا موگرینی نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن عدم تایید این خبر اظهار داشت: تاکنون بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا به طرف ایرانی ارائه نشده و هنوز کشورهای اتحادیه اروپا در حال آخرین رایزنی‌ها برای ارائه پیشهادات خود هستند که قطعاً پس از دریافت این بسته پیشنهادی موضوع اعلام و بررسیِ مفاد آن آغاز خواهد شد.

قاسمی افزود: جمهوری اسلامی ایران پس از بررسی دقیق این پیشنهادات و بر اساس منافع ملی و مصالح کشور در خصوص آن و نیز حضور یا عدم حضور خود در برجام تصمیم لازم را اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۰ تير ۱۳۹۷
چرا فقط دولت ما راجع به برجام حرف میزند و اروپاییها از بیان هر صحبتی اکراه دارند !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۰ تير ۱۳۹۷
پیش به سوی غنی سازی 99 درصد و نجات از دست آمریکای جهانخوار
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۰۶:۳۹ ۱۰ تير ۱۳۹۷
اروپا و آمریکا با شل کن ، صفت کن خود ، هم می خواهند وقت تلف کنند و هم می خواهند ملت و دولت ایران را خسته و مجبور به انفعال کنند ، هم دنبال راهی هستند که تمام نتایج بر جام را یک طرفه به نفع خود کرده و دست ایران را از منافع آن خالی کنند و هم آن را به توان و قدرت دفاعی ایران تعمیم دهند و هم کاری کنند که ایران دست از حمایت حرکت های آزادیخواهانه و انقلابی و استقلال خواهی بردارد و پشت کسانی را که از کشور و دین و استقلال و شرف و ناموس خود دفاع می کنند خالی کند و میدان را برای تاخت و تاز و تجاوز و غارتگری آمریکا و اسرائیل کودک کش در همه جهان مخصوصاً جهان اسلام و خاور میانه باز کنند و هم تحت عنوان فریبکارانه حقوق بشر حاشیه امنی در اطراف اغتشاشگران و جنایتکاران و تروریست های آدم کش در داخل کشور عزیز اسلامی ایجاد کند تا آنها امنیت جامعه ما را براحتی بر هم زنند ولی نباید زیر بار هیچکدام از تحمیل های آنها رفت و لذا هر مقدار هزینه ای که برای مقابله با این زور گویی واین سیاست ضد انسانی آنها پرداخت شود ارزش اش را دارد.
Germany
جاسم داغری
۰۴:۰۲ ۱۰ تير ۱۳۹۷
بسته احتمالی این دروغگویان یهودی تخریب کشور است ولاغیر!!!
اروپائیان نقشه شومی برای کشور کشیده اند و این فرانسه که ایران برایش خدمات ویژه ارائه داده است مجری این نقشه شوم است. الا لعنة الله علی الظالمین. اللهم اجعل عاقبت امرنا خیرا بحق محمد و آل محمد وعجل فرجهم ولعن عدوهم من اولهم الی آخرهم.
Iran (Islamic Republic of)
پ
۲۳:۲۲ ۰۹ تير ۱۳۹۷
برجام رو تو رو خدا دیگه بیخیالش شین
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۲:۴۶ ۰۹ تير ۱۳۹۷
امریکا و اروپا پای برجام امضا کردن رو تعهد شون پایبند نبودن چه تضمینی است رو پیشنهاد که می خوان ارائه بدن عمل کنن . به نظر من نباید به غرب اعتماد کرد اونا مثل گرگ می مونن رحم و مروت ندارن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۹ تير ۱۳۹۷
با بر جام یا بی بر جام من بیکارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۹ تير ۱۳۹۷
ما باید به سوی بسوي غني سازي ٩٩ درصد پیش برویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۹ تير ۱۳۹۷
تو رو هم میزاریمت اونجا تا بعد از 99 با یک کلید به 100 برسونیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۹ تير ۱۳۹۷
ما نباید به اروپا و آمریکا اعتماد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۷
باید ما برجام را فراموش کنیم و به فکر ارتقای توان هسته ای و موشکی باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۷
برجام بر ای ما هیچ سودی نداشته
آخرین اخبار