وحید رضایی بعنوان سرمربی فجر شهید سپاسی معرفی شد.

رسول فلاح مدیر عامل فجری‌ها در خصوص جلسه امروز باشگاه فجر سپاسی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در این جلسه با نظر هیأت مدیره باشگاه، وحید رضایی کاپیتان سابق فجر شهید سپاسی و مربی باشگاه ذوب آهن اصفهان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

فلاح افزود: در اینجا جا دارد از تمام گزینه‌هایی که تا به امروز با آن‌ها جلساتی برای انتخاب سرمربی‌گری تیم فجر داشتیم، تشکر کنم و یک تشکر ویژه از آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن داشته باشم که با توجه به اینکه رضایی با آن باشگاه قرارداد داشت رضایت دادند که وی به عنوان سرمربی در باشگاه شهید سپاسی شیراز فعالیت کند.

مدیرعامل فجر شهید سپاسی شیراز در پایان بیان کرد: وحید رضایی از روز یکشنبه دهم تیرماه بهعنوان سرمربی کار خود را آغاز می‌کند و با تمام بازیکنانی که تا به امروز با آن‌ها به صورت شفاهی صحبت‌هایی جهت حضور در فجر داشتیم آن‌ها را دعوت و در صورت رضایت سرمربی، آن‌ها را جذب خواهیم کرد.

گفتنی است وحید رضایی سابقه سرمربی گری در تیم‌های بهمن شیراز، برق جدید فارس و داماش گیلان را در کارنامه دارد و با تیم‌های بهمن شیراز و برق جدید فارس، جواز حضور در لیگ دسته یک فوتبال را بدست آورد.

انهای پیام/ن

معرفی سرمربی فجر شهید سپاسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار