معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و نماينده تام الاختيار سازمان سنجش در دانشگاه كاشان گفت: پنج هزار و 231 داوطلب در آزمون سراسري سال 97 در اين دانشگاه رقابت کردند که بیشترین آنها داوطلبان دختر بودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دكترقنبرعلي شيخ زاده افزود: سه هزار و 92 نفر از اين داوطلبان خانم و دو هزار و 139 نفر آقا هستند كه در گروه هاي آزمايشي علوم رياضي و فني، علوم انساني، هنر، علوم تجربي و زبان هاي خارجي در روز هاي پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تيرماه 97 در چهار نوبت صبح و بعد از ظهر با يكديگر به رقابت پرداختند.

وی، ثبت نام 697 نفر در آزمون سراسري گروه علوم رياضي و فني در اين دانشگاه را یادآور شد و گفت: اين آزمون صبح روز پنجشنبه با رقابت 252 داوطلب زن و 445 مرد برگزار شد.

به گفته وی،يك هزار و 67 داوطلب ( 681 زن و 386مرد) نیز در گروه علوم آزمايشي علوم انساني صبح روز پنجشنبه هفتم تيرماه 97 آزمون را برگزار کردند.

نماينده تام الاختيار سازمان سنجش در دانشگاه كاشان، برگزاري آزمون گروه آزمايشي هنر در عصر را خاطرنشان کرد و گفت: اين آزمون نيز با حضور 703 داوطلب ( 442 زن و 261 مرد) برگزار شد.

شیخ زاده، بيشترين آمار داوطلبان آزمون سراسري امسال را در دانشگاه کاشان مربوط به گروه آزمايشي علوم تجربي دانست و گفت: در این گروه آزمايشي دو هزار و 14 نفر ثبت نام كردند كه يك هزار و 251 نفر زن و 763 نفر مرد هستند.

وی با اشاره به اینکه آزمون گروه زبان هاي خارجي با رقابت 750 داوطلب( 466 زن و 284 مرد) در عصر روز جمعه برگزار شد و افزود: دانشگاه كاشان همچون گذشته با بهره گيري از عوامل اجرائي باتجربه در برگزاري آزمون سراسري و جلب مشاركت ساير ارگانهاي شهرستان كاشان، تمام تلاش خود را در جهت ايجاد شرايط مناسب براي برگزاري آزمون به كارگرفت تا داوطلبان گرامي در فضايي مناسب به رقابت بپردازند.

معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه كاشان ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلبين گرامي در راهيابي به دانشگاه و رشته مورد علاقه خود، ابراز اميدواري كرد كه انشاءالله جمع كثيري از اين داوطلبان بتوانند در عرصه رقابت ورود به دانشگاه كاشان كه در آخرين رتبه بندي آي اس سي در جمع 9 دانشگاه برتر كشور قرار گرفته است موفق باشند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار