٩٨٩اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی "طنز پهلو٢" فومن رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ یوسف نیک انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: فراخوان جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان "طنز پهلو٢"در اردیبهشت ماه جاری منتشر و٩٨٩ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره در فومن رسید.

وی از استقبال گسترده هنرمندان از جشنواره ملی "طنز پهلو٢" خبر داد و افزود: این آثار٣٩٣اثر نثر و ٥٩٦ اثر منظوم است توسط ٣ تن از طنز پردازان برجسته کشور مورد بررسی و داوری قرار می‎گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطر نشان کرد:گرامیداشت یاد و خاطره کیومرث صابری فومنی، کشف استعداد‌ها در زمینه طنز، افزایش شادی و نشاط اجتماعی، نفی خشونت، ارتقا سطح مکتوب طنز و کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهمترین اهداف این جشنواره است.

یوسف نیک انجام افزود: آیین اختتامیه این جشنواره ملی ٢١ تیرماه در سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء فومن و با حضور بزرگان طنز کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به نفرات برگزیده به ترتیب نفر اول تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه ٢٠ میلیون ریالی، نفردوم تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه ١٥میلیون ریالی و نفر سوم تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه ١٠ میلیون ریالی اهدا خواهد شد تصریح کرد: به ۵ اثر برگزیده نیز تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه یک میلیون ریالی اهداء می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

٩٨٩اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی "طنز پهلو٢" فومن رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.