امروز با حضور حمید رضا جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور از شش طرح آبرسانی و خدماتی آب و فاضلاب شهری و روستایی هرمزگان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،از شش طرح آبرسانی و خدماتی آب و فاضلاب شهری و روستایی هرمزگان با حضور مهندس حمید رضا جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور بهره برداری شد.
فریدون همتی استاندار هرمزگان با اشاره به هزینه حدود ۵۶۰ میلیارد ریالی اجرای این طرح‌ها گفت: ۴۷ هزار نفر در استان از مزایای این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری هرمزگان همگفت: آبرسانی به شهر‌های سیریک بیکاه رودان و تخت و قلعه قاضی در بندرعباس سه طرح شهری است که با اعتبار ۴۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
امین قصمی افزود: آب مورد نیاز این شهر‌ها با حفر چاه و راه اندازی دو آب شیرین کن تامین شده است.
وی گفت: بهره برداری از سامانه خدمات الکترونیکی آب و فاضلاب شهری از دیگر طرح‌های خدماتی در این حوزه بود.
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری روستایی هرمزگان نیز گفت: سه طرح آبرسانی در روستا‌های بستانه و شناس در بندرلنگه و تیرور در میناب با اعتبار ۰، ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
عبدالحمید حمزه پور افزود: با اجرای این طرح‌ها ۱۲ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.
جانباز مدیر عامل آب و فاضلاب کشور در بازدید از آب شیرین کن ۱۰۰ هزار متر مکعبی بندرعباس گفت: مرحله اول اب شیرین کن بندرعباس با ظرفیت بیست هزار مترمکعب تولید تا پایان تیر تکمیل و پس از چند روز تست و آزمایش وارد شبکه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ز


بهره برداری ۶ طرح آبرسانی در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.