فرماندار شهرستان جیرفت گفت:پسر جوان جیرفتی در مسیر رودخانه هلیل حوالی سد جیرفت در آب غرق شد و جان خود را ازدست داد.

غرق شدن پسر جوان در رودخانه هلیل رود حوالی سد جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرماناحمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: متاسفانه روز گذشته حوالی ساعت ۶ بعدازظهر گزارشی مبنی بر غرق شدن  یک پسر جوان در آب رودخانه هلیل حوالی سد جیرفت به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شد.

وی با بیان اینکه این منطقه برای شنا ممنوع است افزود: پس از تماس سریعا تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند و به محض رسیدن به محل حادثه جسد فرد مذکور روی آب شناور بود و جان خود را از دست داده بود.

امینی روش گفت: جسد پسر جوان به کمک تیم امداد و نجات از آب بیرون و سپس به سردخانه منتقل شد.

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه از شنا کردن در مناطق ممنوعه خودداری کنید تصریح کرد:شنا کردن در حاشیه هلیل رود ممنوع می‌باشد و از شهروندان و مسافران عزیز خواهشمندیم تحت هیچ شرایطی مناطق ممنوعه را برای شنا انتخاب نکنند.

همه ساله جمعیت زیادی از مسافران تابستانی که از گرمای هوا در جنوب کشور کلافه شده اند از مسیرجیرفت به دلفارد که آب وهوای خنکی دارد سفر می کنند و در مسیرخود راهی سد جیرفت می شوند وبعضا با دیدن رودخانه هلیل وسوسه می شوند که تنی به آب بزنند ومتاسفانه هر ساله تعدادی غرق شده در این سد گزارش می شود.
انتهای پیام/ح

غرق شدن پسرجوان در رودخانه پشت سد جیرفت

برچسب ها: شنا ، اخبارحوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار