برای شرکت در رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۸ رژیم صهیونیستی از کشتی گیران روس، گرج و اوکراینی استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال حساسیت کمیته بین المللی المپیک به موضوع عدم رویارویی کشتی‌گیران ایرانی مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی در رقابت های بین المللی و جهانی و در نهایت تهدید به تعلیق کشتی ایران، رژیم اشغالگر قدس که همواره با کشتی گیران محدود و گمنام در رقابت های مختلف حضور داشت امسال با استخدام کشتی گیرانی از کشورهای صاحب نامی چون روسیه،گرجستان و اوکراین با هدف ضربه به ورزش ایران قصد دارد در رقابت های جهانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور پیدا کند.

بر همین اساس رقابت های جهانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان روزهای 11 تا 17 تیرماه در کرواسی برگزار می شود و رژیم صهیونیستی که سال گذشته 6 نماینده در این مسابقات داشت امسال 12 کشتی گیر را در هر دو رشته آزاد و فرنگی به میدان خواهد فرستاد که با این تفاسیر احتمال رویارویی نمایندگان کشورمان با قرعه نحس بالا خواهد رفت.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در آستانه اعزام به رقابت های جهانی اظهار داشت: در این مدت کوتاهی که فرصت داشتیم تمرینات بسیار خوبی را بچه ها پشت سر گذاشتند و به لحاظ فنی و جسمی شرایط ایده آل است، تمام تلاش ما این است که همچون رقابت های قهرمانی آسیا که مقتدرانه قهرمان شدیم در رقابت های جهانی نیز از اعتبار کشتی ایران دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط از نظر ما مطلوب است اما چیزی که این روزها دغدغه کادر فنی شده همان موضوع کشتی گیران رژیم صهیونیستی است که امسال با تعداد کشتی گیران بسیاری در رقابت های جهانی حاضر هستند، ولی به هر صورت توکل ما به خدا است و امیدواریم اتفاقات خوبی در کرواسی رخ دهد که مردم عزیزمان شاد شوند.

گفتنی است رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان در اوزان 48، 55، 65، 80 و 110 کیلوگرم روزهای 11 و 12 تیر و مسابقات اوزان 45، 51، 60، 71 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد روزهای 12 و 13 تیرماه برگزار می شود.

همچنین رقابت های کشتی فرنگی در اوزان 48، 55، 65، 80 و 110 کیلوگرم روزهای 15 و 16 تیر و مسابقات اوزان 45، 51، 60، 71 و 92 کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای 16 و 17 تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

قرعه ای نحس در ورزش به نام رژیم صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.