اظهار نظر‌ها در مورد دیدار محمود عباس و یاسر عرفات بازی رسانه‌ای استسفیر فلسطین گفت: من دلم برای هر شهید ایرانی که به دست منافقین کشته شده است خون گریه می‌کند و به نظرم شهادت جوانان ایرانی به دست منافقین خسارت بزرگی برای ملت فلسطین بوده است.

صلاح الزواوی سفیر فلسطین در تهران در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه  بعضی وقت‌ها امری ناخواسته به فردی تحمیل می‌شود، گفت: به عنوان نمونه باید عرض کنم زمانیکه شهید یاسر عرفات با صدام حسین در یک اتاق در حال مذاکره بود مسعود رجوی را به اتاق آوردند و عکس برداری کردند به نظر شما آقای عرفات در آن زمان چه کاری می‌توانست انجام دهد!

الزواوی با بیان اینکه من می‌دانم بعضی کشور‌ها چطور بازی می‌کنند و تبلیغات رسانه‌ای به راه می‌اندازند اضافه کرد: من بازی این کشور‌ها را می‌شناسم و شما باید به عنوان رسانه بیشتر دقت کنید.

صلاح الزواوی بیان کرد: شما این سفیری که روبرویتان نشسته را باید بهتر بشناسید من صلاح الزواوی هستم کسی که در کنار جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ایستاد و در معرض خطر ترور از سوی صدام حسین قرار گرفت.

وی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی یک تیمسار از طرف رهبر فلسطین آمد و به من گفت مواظب خودت باش صدام می‌خواهد تو را ترور بکند. جواب من این بود اگر اجل من برسد نه یک دقیقه کم و نه یک دقیقه زیاد زنده نخواهم ماند.

سفیر فلسطین در تهران گفت: باز شخصی پیشم آمد و گفت منافقین از آقای یاسر عرفات خواسته اند که حمایت را از شما برداریم و شما باید ترور شوید و باز همان پاسخ قبلی را دادم.

وی تصریح کرد: من دلم برای هر شهید ایرانی که به دست منافقین کشته شده است خون گریه می‌کند و به نظرم شهادت جوانان ایرانی به دست منافقین خسارت بزرگی برای ملت فلسطین بوده است.

الزواوی با اشاره به انتشار اخباری از سوی برخی رسانه‌ها درباره دیدار محمود عباس رئیس دولت خودگردان فلسطین با مریم رجوی مسئول گروهک تروریستی منافقین و شکل گرفتن برخی ابهامات در این زمینه، اظهار کرد: هیچ ملاقاتی بین محمود عباس و رجوی رخ نداده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار