یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی نرم افزاری شده است که به کمک آن می‌توانید از پزشکان متخصص نوبت بگیرید.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گوره علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی دسترسی‌ به اطلاعات بسیار آسان شده است؛  این ارتباطات می‌تواند افراد را از ترافیک و شلوغی نجات دهند و از سویی دیگر در وقت آن‌ها هم صرفه جویی کند.

به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی نرم افزاری شده است که به کمک آن می‌توانید ترافیک را دور بزنید و به راحتی هرچه تمام‌تر نوبت خود را از دکتر دریافت کنید ؛ برای دریافت نوبت، کار سختی ندارید بلکه کافی است اسم پزشک و منطقه زندگی خود را مشخص کنید تا لیستی از پزشکان با تخصص‌های مختلف برایتان مشخص شود و از میان آنان یکی را انتخاب کنید.

با یک سرچ ساده به پزشکان متخصص دسترسی پیدا کنید

این نرم افزار با هدف کمک به افراد طراحی شده است و پزشکان حازق در منطقه شما و تمام کشور را معرفی می‌کند؛ در این برنامه تلفن همراه پزشکان متخصص گرد هم آمده‌اند و برای گرفتن نوبت ویزیت از آنان تنها کافی است نام پزشک را جستجو کنید؛ از سویی دیگر نام اسامی کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها هم در این سایت قرار دارد و اطلاعات مربوط به پزشکان و روز‌های حضور آنان در مراکز درمانی هم در این سایت مشخص شده است.

هریک از پزشکان در این سایت دارای پرونده هستند و برای انتخاب درست و آگاهانه می‌توان قبل از مراجعه به پزشک پرونده وسوابق کاری وی را مطالعه کرد.

درحال حاضر بیش از سه هزار پزشک در این سایت عضو هستند بالغ بر ۴۰ هزار نوبت از طریق این سامانه صادر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار