واعظی گفت: تاکنون 370 میلیارد تومان از بودجه های سفر رئیس جمهور به قم اختصاص یافته که تلاش می کنیم این میزان افزایش یابد.

اختصاص 370 میلیارد تومان از بودجه سفر رئیس جمهور به قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمود واعظی،رئیس دفتر رئیس جمهور امروز در جلسه با صادقی،استاندار قم و معاونان وی ضمن بررسی آخرین وضعیت قم در زمینه های اقتصادی، عمرانی، گردشگری و امنیت گفت: استان قم دارای ظرفیت‌های بسیاری در کنار زیارتی بودن آن است که باید با ایده‌های نو و گسترش امکانات گردشگری از طریق بخش خصوصی شکوفا شود.

وی فعالیت های انجام شده در قم را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تاکنون 370 میلیارد تومان از بودجه سفر رئیس جمهور به قم تخصیص یافته و تلاش می‌کنیم با وجود طرح های مختلف عمرانی این میزان را افزایش دهیم.

در این جلسه آقای صادقی استاندار گزارشی از وضعیت اقتصادی قم بیان کرد که مهمترین آنها پیشرفت بیست و دو درصدی قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان، پرداخت دوازده میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی، اضافه شدن دویست تخت بیمارستانی دیگر به قم تا دو ماه آینده و افزایش زمان اقامت مسافران در قم از چهار ساعت به سی و شش ساعت بود.

انتهای پیام/ش

 جلسه ی استاندار قم  و معاونین با  واعظی

برچسب ها: ریاست جمهوری ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار