امام جمعه شهرستان انار گفت: قوه قضاییه باید با اخلالگران اقتصادی برخورد قاطع داشته باشد .

ضرورت برخورد  قاطع قوه قضاییه با اخلالگران اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  گفت: حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه ، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت:قوه قضاییه باید با اخلالگران اقتصادی برخورد قاطع داشته باشد .

وی افزود:امیدواریم به همت مسئولین نظام به ویژه دست اندرکاران امور اقتصادی برخورد با مفسدان اقتصادی با قاطعیت انجام شود.

امام جمعه شهرستان انار گفت :پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از بازی ایران و پرتغال علیرغم بازماندن از جام جهانی گویای این موضوع هست که تلاش و کوشش و غیرت ورزیدن و پی‌گیری و برنامه‌ریزی برای رسیدن به موفقیت مهم است گرچه به نتیجه دلخواه نرسیم .

وی افزود:نقش این تلاش جانانه برای شاد کردن و قلوب مردم یک ارزش و امری قابل ستایش هست.

وی در ادامه افزود:مردم همین توقع را از مسئولان و مدیران نظام و تیم اقتصادی دولت دارند که واقعاً با تلاش مضاعف دنبال رفع مشکلات و ساماندهی امور مردم باشند .

وی خاطر نشان کرد: اگر مردم تلاش و دلسوزی و پیگیری مداوم مسئولان را ببینند لبخند رضایت بر لبانشان ظاهر می شود و مشکلات را تحمل می کنند.

امام جمعه شهرستان انار گفت:هدف دشمنان بویژه آمریکائیها این است که با تحریم ها و فشارهای اقتصادی مردم را ناراضی و وادار به اعتراض و تجمعات و راهپیمایی ها کنند تا به خواسته های خودشان برسند.

وی افزود:در هر تجمع و راهپیمائیهای اعتراض آمیز دست دشمن کاملاً پیداست.
امام جمعه شهرستان انار گفت:برای دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکایی ها فقط منافعشان مطرح است و حقوق بشر در نزد آنها جایگاهی ندارد.

وی گفت:در چهل سال گذشته جنایات آمریکا به ویژه حمله به هواپیمای مسافربری و شهادت ۲۹۰ نفر از هموطنان گویای این ادعاست که حقوق بشر در نزد آمریکائیها مطرح نیست .
امام جمعه شهرستان انار افزود :مسئولین کشور باید باور کنند که مشکلات اقتصادی مانتد قیمت ارز و سکه ، خودرو ،مسکن،تورم، دارو و.... در کشود وجود دارد لذا باید به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند.

وی درادامه برای مقابله با فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها باید همه قوای سه گانه به صحنه بیایند و مردم هم کمک کنند.

امام جمعه شهرستان انار گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند اگر مردم به صحنه بیایند مشکلات حل خواهد شد اما شرطش اعتماد عمومی است.

امام جمعه انار گفت: باید در میان مسئولان نظام و تیم اقتصادی خائن از خادم جدا شود و کسانی که اهل خیانت هستند از مسئولیت برکنار شوند.

حجت الاسلام منتظری در پایان خطبه ها گفت :با توجه به بحران کم آبی و خشکسالی ها باید همه در جهت صرفه جویی در مصرف آب برق همکاری کنند .متاسفانه به علت اینکه نیروگاه های برق آبی تعطیل شده و از مدار خارج شده کشور با کمبود برق مواجه است که نیاز به صرفه جویی وهمکاری مردم دارد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.