نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : توجه به جوانان، عمل گرایی در تبلیغ دین، مراقبت از رفتار و برخورد اجتماعی و بیان دغدغه های رهبری از مهمترین وظایف روحانیون مستقر در روستاهاست.

با اعمال و رفتار خود مبلغ عملی رفتار و منش دینی باشیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع روحانیون مستقر در روستاهای استان با تاکید بر نقش ویژه و جایگاه روحانیت در مناطق کم جمعیت برای ایجاد وفاق و همدلی و وحدت گفت : هماهنگ شدن و تاثیرگذاری مثبت شخصیت روحانی در یک روستا زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

وی ترویج و تبلیغ مستمر مباحث دینی و احکام شریعت را در منبرها و سخنرانی های این روحانیون مهم برشمرد و تصریح کرد : پیوسته با اعمال و رفتار خود مبلغ عملی رفتار و منش دینی در روستا باشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری ایجاد انگیزه در بین جوانان برای رغبت به حضور در مسجد و مجالس دینی و مذهبی را از دیگر وظایف این روحانیون دانست و گفت : موثرترین راه برای شکل گیری رویه اسلامی و فضای معنوی در روستاها جذب جوانان است.

حجت الاسلام شکری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت حدود 100 روحانی مستقر در روستاهای استان و برنامه های پیش رو در فصل تابستان ارائه کرد.

انتهای پیام / گ

دیدار روحانیون حاضر در روستای استان با آیت الله شاهچراغی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار