رئیس دادگستری چرداول گفت: بیش از 9 هزار و 65 پرونده سال گذشته به حوزه قضایی این شهرستان وارد شد که نسبت به سال ماقبل 14 درصد رشد داشته است.

افزایش پرونده های قضایی در دادگستری چرداول

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سید علی نوربخش رئیس دادگستری چرداول بیان کرد: آمار پرونده های قضایی شهرستان چرداول بالاست که این هشداری جدی برای مسئولان در تمام حوزه ها بویژه مسائل خانوادگی ، اجتماعی و مالی است.

وی اظهار کرد: از این میزان پرونده های وارده به دادگستری شهرستان چهار هزار و 812 فقره در دادسرا و چهار هزار و 253 پرونده نیز در دادگاه ثبت شده که نسبت به مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

رئیس دادگستری چرداول افزود: جرم سرقت تعزیری با افزایش 50 درصدی بالاترین پرونده را طی مدت یاد شده داشته و مطالبه مهریه، طلاق توافقی و ضرب و جرح در ردیف های بعدی قرار دادند.

نوربخش شوراهای حل اختلاف را بازوی توانمند دستگاه قضایی برشمرد و ادامه داد: هم اکنون 17 شعبه شورای حل اختلاف شامل هشت شعبه شهری و 9 شعبه روستایی که سه شعبه حکمی و مابقی سازش هستند با 70 نفر نیرو اجرایی مشغول به فعالیت هستند.

وی یادآورشد: طی یکسال گذشته چهار هزار و 425 فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف شهرستان ارجاع شد که نسبت به دوره مشابه سال ماقبل24 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ د

رشد 14 دصدی مراجعه به حوزه قضایی دادگستری چرداول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.